czwartek, 30 lipca 2015

W Głowie się nie mieści

Witam!
Kolejny post, staram się wyrobić z tym co obiecałam,
zostanie mi jeszcze jeden post z którym jestem nieco uziemiona przez brak zdjęć, ale jakoś się wykarskam i wywiąże się z obietnicy :)

No więc zaczynajmy.
W ten poniedziałek, udałam się do kina po dość długim czasie mojej nieobecności w tym przybytku kultury, wybrałam jeden z hitów tego lata ,czyli "W głowie się nie mieści" Disneya.
Obaw co do tej bajki nie miałam, bo marka mówi sama za siebie :)
Film opowiada o dziewczynce Riley, którą poznajemy od chwili urodzin, a także o pięciu emocjach ,które jej towarzyszą tak jak i każdemu z nas: Radość, Smutek, Gniew, Odraza i Strach. Obserwujemy od początku filmu radosne życie dziewczynki, jej dzieciństwo, dorastanie i kształtowanie się jej własnej osobowości, które są przedstawione za pomocą wysp.
Życie Riley zmienia się o 360 stopni tuż po tym jak się przeprowadzili z Winesoty do Californii, sytuacja w jakiej znajduje się nasza bohaterka jest doskonale przedstawiona. Nowe miejsce, brak przyjaciół oraz ukochanego sportu wywołuje nową burzę uczuć, w którym główne, Radość, zostaje stłumiona przez inne emocje.
Bajka ukazuje też, że w życiu nie może być samej radości, że uczucia też muszą działać "zespołowo", tymbardziej w okresie dojrzewania kiedy buzują w nas hormony, często nim poczujemy szczęście jesteśmy smutni, albo źli, bardzo podobało mi się to w jaki sposób przedstawiono.
Co jeszcze ważne w filmach? Scieżka dźwiękowa.
Nie była jakaś złą, pasowałą poprostu do bajki, jednak nie zachwyciła mnie, ba, nawet nie bardzo ją pamiętam, więc do wybitnych nie należała jak w niektórych produkcjach, np. "Merida Waleczna"
Ocena: 8/10
Cena biletu: 11zł
Tak tani bilet miałam dzięki aplikacji na androida Qpony, gdzie Multikino zamieściło wiele żniżek do swoich kin, gorąco polecam!

Następnym filmem ,który chciałabym obejrzeć to "Mały Książe", sam trailer mnie wzruszył. Najpierw myślałąm, że będzie to adaptacja książki pod tym samym tytułem, jednakże byłam w dużym błędzie, z tego co widziałąm to historia będzie o małej Dziewczynce, która ma stać się idealnym dorosłym :) Jeśli będą jakieś pokazy, nie w 3D to pójde :)
To tyle na dziś! Dzięki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz