piątek, 24 lipca 2015

Zaczynamy, czyli kilka słów na początek.


Witam!
Pierwszy post zawsze jest najgorszy, więc trzeba go jak najszybciej popełnić by mieć spokój.
Na początek się przedstawię, jak grzeczna dziewczynka z przedszkola. (Daleko mi od nich.)
Nazywam się Paulina Wierzbicka, mam 22 lata i pochodzę z Gdańska, mojego ukochanego miasta.
Jestem po szkole średniej, bla bla bla, mój życiorys nie jest wam potrzebny. Dowiecie się o mnie z czasem, tak myślę, bo na początek bym zanudziła wszystkich tych którzy jakoś się tu znajdą.
Przejdżmy do merritium sprawy.

O czym będzie blogasek? <3
Jedno z trudniejszych pytań życiowych i odpowiem wprost: O wszystkim.
Będę opisywała tu różne wydarzenia z Trójmiasta/Filmy/Rzeczy, a także nie zabraknie DIY takich jak: decoupage, scrapbooking i inne twory.
O matko i może czasem opowiem coś o kosmetykach, których rzadko kiedy używam, ale ,że zaczynam w kierunku w którym zaczynam to gdzieś będę się chwaliła zdobytą wiedza.
A jeśli o chwaleniu mowa to będę sie jeszcze tu chwalić zakupami. Nie tylko tymi markowymi z wysokiej półki, pokażę wam jakie cuda można nabyć w sklepikach charytatywnych, lumpeksach i targach bądź wymiankach rzeczowych, będzię trochę o społecznym recyklingu w który się wkręciłam dzięki nowym znajomym i uznaje to za bardzo dobrą sprawę. :)

Jeszcze tylko słów kilka...
To nie jest mój pierwszy blog, ale dawno nie pracowałam z czymś takim więc wygląd bloga będzie się zmieniał, tak by był bardziej przystępny do pisania, osobiście muszę się jeszcze dopytać bardziej doświadczonych blogerów o kilka rzeczy, ale mam nadzieję ,że będzie super i nie rzucę tego w cholerę!
Jeśli chcecie być na bieżąco to polubcie mój profil na Facebooku i bedziecie na bierzaco z każdą notką. Tutaj
W ten weekend dużo się dzieje więc na początek w przyszłym tygodniu zasypie was conajmiej 3 wpisami!

Trzymajcie się i do usłyszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz