wtorek, 13 października 2015

Targi Uroda

Dobry ~~!

Dzis opowiem trochę  o 18. Targach Kosmetycznych i Fryzjerskich URODA 2015, które odbyły się w Gdańsku w Amber Expo przy ul.Żaglowej 11.

Na tego typu targach byłam po raz pierwszy i szczerze mówiąc jestem bardzo zadowolona i w przyszłości napewno jeszcze zawitam na tego typu impreze. :)
 Frekwencja była dosyć duża, momentami nie szło się przecisnąć, ale to chyba normalna niedogodność przy tak dużych imprezach.
Na stoiskach mozna było zapoznać się z ofertami firm dostępnymi dla zwykłego człowieczka tak jak i profesjonalnymi ofertami dla salonów kosmetycznych.

Bez problemu mozna było zdobyć katalogi i cenniki danych firm oraz porozmawiać z ich przedstawicielami nie tylko o kosmetykach i przyrządach kosmetycznych a także o szkoleniach i pokazach na które można było już się zapisać.

Było też mnóstwo różnych przyrządów i aparatur które można było zobaczyć, a nawet dotknąc i śmiało wypróbować ich działanie. Zabiegi także było można zobaczyć od najprostszych zaczynająć na trudniejszych kończąc. Nakłądanie maseczek, pediciure i maniciure, mogłeś stać i spokojnie obserwować pracę kosmetyczek i się edukować.



Na targach także odbywały się różne pokazy i konkursy i nie tylko kosmetyczne a także fryzjerskie, swoje stanowiska miała także siłownia Tiger i można było poćwiczyć z profesjonalnym sprzętem.
Targi to też idealna okazja na zrobienie zakupów, ja do szkoły zakupiłam kilka potrzebnych artykułów jak i do zacisza domowego. Śmiało też można było popróbować różnych kosmetyków by zobaczyc ich konsystencję i poznać ich zapach. Tym oto sposobem znalazłam kilka całkiem intrygujących pozycji na które zapewne w przyszłości się pokuszę.


W niedzielę wziełam również udział w szkoleniu na temat dezynfekcji i czystości w salonie kosmetycznym. Szkolenie było całkiem ciekawe i dowiedziałam się sporo o higienie w salonach. Trzy godzinki strasznie szybko mineły a ja wyszłam bogatsza o nowe informacje. (Ach ta moja pazerna skromność!)

Dwa dni targów mineły mi bardzo szybko i mimo ,że nie planowałam spędziłąm na nich cały weekend bawiac się doskonale i ani przez chwilę się nie nudząć. (Dobra była chwila nudy, ale zakończyła się sweet fociami w toalecie dokumentując brokatowe usta które zostały zrobione mi własnie na tych targach.)

Oczywiście nie bawiłabym się tak dobrze gdybym na miejscu nie spotkała sie z Bardziejmiło oraz Dama Pik.
Pamiętajcie bez znajomych jest mniej zabawy i śmiechu :)
Na koniec kilka zdjeć także z targów, no i do zobaczenia! 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz