piątek, 1 stycznia 2016

Nowy Rok. Nowa ja. Hahahahahahah, nie.

Witam po dłuuugiej przerwie!

Dopadło mnie lenistwo, brak czasu i jeszcze raz lenistwo, no ale ważne ,że zebrałam się teraz i coś naskrobię.

Nowy Rok, Dzień Kaca, Pierwszy Dzień Kalendarzowy.
Wiele ludzi ma jakieś postanowienia i w sumie o tym chce napisać, może jak gdzieś napiszę to poczuję się bardziej zaobowiązana. Dla jasności od wielu lat niczego nie postanawiałam, a w tym roku robię to tylko by bardziej zachęcić siebie do pewych czynności, które dadzą mi przyjemność i nieco zwalczą lenia :)

Moja lista Postanowień:
1.Podołać, wyzwaniu na Facebooku,
Dokładniej przeczytać 52 książki w tym roku, czyli na tydzień wypada 1 książka. Link do wydarzenia tu.
2.Powiązane z pierwszym, by się nie przemęczać.
Przeczytać tyle książek, by położone jedna na drugiej osiągneły mój wzrosy, czyli 152cm.


3. Pisać conajmiej dwa posty miesięcznie.
4./Osiągnąc na fanpejdżu conajmiej 100 lajków :)

No, więc  to są moje wszystkie postanowienia na ten rok, czemu tak uparłam się na książki?
Dlatego, ze kiedyś czytałam je nałogowo, a teraz jak przeczytam 2 na półroku jest dobrze, a przyczyną tego jest komputer. Komputer jest złym pożeraczem czasu, nie okłamujmy się. Więc chce stoczyć z nim małą walkę.
W tym miesiącu postaram się jeszcze zrobić post o sposobach na stworzenie własnego smoczego jaja :)
Listę książek, oraz zdjecia książkowego wzrostu będę odnotowywać na blogu :) Może znajdziecie jakieś tytuły książek dla siebie dzięki temu.
Dziś krótko i na temat, wszystkiego dobrego na nowy rok!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz